Mənim
Müharibəm...
Yaşadığımız
dövrdə hər gün hər an nəsə yeni bir informasiya qəbul elemək absurd deyildir.
Bunun üçün bizə müxtəlif bədii və elmi kitablar, qəzet, jurnallar və kütləvi
informasiya vasitələri kifayətdi. Bu cəmiyyətin ali nümayəndələri isə
informasiya vasitələrini seçməklə əlaqədar dilemma ilə üz-üzə gəlir.
Milli-ənənəvi dəyərlərə sadiq qalaraq Azərbaycanın qədim məsəlini vurğulamaq
istəyirəm: hər gözəlin bir eybi olar məsəlini ona gətirirəm ki, turk millətinə
mənsub olan nümayəndələrin cəsarətli ürəyə sahib olduğu halda,tənbəlliyi gözdən
qaçılmazdır. Ona görə də kütlə özünə daha fundamental olan vasitəni-
televiziyanı seçir. Nece deyerlər “hər şeyin bir emması olduğu kimi“ bu mövzuda
da mən təəssuflənərək bunu qeyd etmək istəyirəm.. gənclərin mədəni
inteqrasiyası, həyata baxış bucağı, sosiofəlsəfi düşüncələri isə buna
adekvatdır. Mövzuya sadə bir numunə ilə dəvam etməyi düşünərək, Azərbaycanın
televiziya kanallarında həftənin 8 günü gedən toy və toyxanaların reklamı olan
verlişləri nəzərinizə çatdırıram.
Məsələyə
bu kontekstdən yanaşsaq, doğrudan da 11 fevral 2011-ci il statistik məlumatına
görə 9 milyonluq Azərbaycan əhalisinin 2.9 milyonu başqa sözlə 31.4%-ini təşkil
edən gənclərin hansı dərəcədə gülməli səviyyədə olduğunun şahidi olmuş olarıq.
Hə yeri gəlmişkən onuda vurğulamaq lazımdır ki, ölkənin əsas mənəvi energetika
bazasını məhz təəssufki gənclər tutur..
1889-cu
il aprelin 20-si Almaniyanın Münxen şəhərində meydana gələn, Adolf Hitler,
Landsberg şəhərində həbsdə olduğu müddətdə(1 aprel 1924-20 dekabr 1924) 1924-cü
il oktyabrın 16-sında öz doğma necisinin su ile qarışığınnan alınan məhlul və
kibrit dənəsi ilə yazdığı 2 cildlik “Mayn Kampf” yəni Mənim Mübarizəm əsərinə
oxşasa da, müəllif hüquqlarını qorumuş bir vətəndaş kimi copyrighta fikir
verərək Mənim Mübarizəm yox məhz Mənim Müharibəm adlandırmağım ümid
eləyirəm ki, heç kəsin qırmızı qanını qara qana çevirmməz.
Nəysə
gəlin qayıdaq mövzuya.
Məsələyə
bir dənə də argumenti əlavə eləməyi özümə borc bilirəm.. Gəldim evə.. Yorğun
idim.. Çay süzdüm ozümə.. Televizoru xəbərlərdən nəsə yeni bir şey öyrənmək
məqsədilə açsamda bu hərəkətimə çox peçman oldum və bu mənə indi oxuduöunuz
məqaləni yazmağa vadar etdi.
1-ci
kanal.. Normal insana 46 xromosom məxsus olduğu halda, 54 xromosomlu
poliploidliyə uğramış, hansı populyasiyay aid olduğu elmə məlum olmayan, bir
mutant toy verlişini apardığını görüb tez çevirdim 2-ci kanala.(54 xromosom
qoyuna məxsus olduğunu xüsusilə vurğulamaq istərdim.) Burda da Azərbaycanın
sevimli oğlu,bilikli, ağıllı, dərin dünya görüşünə malik olan, milli
qəhramanımız, sazı kökləməyi bacaran, ürəkyanı kisəsini musiqimin beşiyi
adlandıran və spesifikasiyalarını say,say bitirmədiyim zaur bəy də hansısa ilk
görüşdə bir-birini Romeo və Julitta kimi dəlicəsinə sevmiş cutlüyə (hansı ki,
həmin cütlük evolyusiyanın və ya sivilizasiyanın son stadiyasına ayaq basmalı
idilər ) toy eləyirdi. Bunnan da beyin qırışlarıma heç bir informasiyanın
gəlmediyini hiss edib çevirdim 3-cü kanala.. O momentde sevindim. Sevindim ona
görə ki, bilirdim ki, Azərbaycan telekanallarında izdivac proqramlarının sayı
2-dir. Amma, nə fayda..Dediyim kimi 3-cü kanalda isə evlənməkdən yox, evlənmək
üçün xarüqüladə olan yerlərin reklam çarxlarını seyr etməkdən başqa heç nə
qalmadı mənə. Utanc hissi ile qeyd etmək istəyirəm ki, Azərbaycanda 8 telekanal
fəaliyyət göstərir. “Niyə bəs qalan 5 kanaldan danışmırsan?”- sualını vermək
sizin (natural right) təbii hüququnuzdur. Amma, digər dırnaqarası kanallardan
birinin Azərbaycanın ümummili liderini və ya ulu öndərini və onun çox hörmətli
oğlu Ali Baş Komandanı tərifləməkdən başqa heç bir siyasət yürütmədikləri
halda, bunu da bir növ kanallar siyahısından sildik. Bir kanalın idmana məxsus
olduğunu hamımız bilirik. Lakin, nəzərə alsaq ki, bizim “əbədi liderimiz”
2003-cü ilə qədər hakimiyyətdə olduğu müddətdə “idmanən sahibi” elə bizim Ali
Baş Komandanımız olmuşdur. Sonra.. Hal-hazırda torpaq şöbəsində fəaliyyət
göstərən, başqa sözlə desək,dünyasını dəyişən babamın [space] kimi tələffüz
elədiyi telekanalın öz orientasiyası və mediada tutduğu mövqe hələ də
onun öz əməkdaşlarına belə məlum deyildir.
.
Beləliklə yaşamağa çalışdığımız cəmiyyətdə KİV-lərdən biri sayılan televiziya
tərəfindən informasiyanın qebul olunması, belə düşünürəm ki, qeyri-mümkündür.
Комментариев нет:
Отправить комментарий