понедельник, 21 ноября 2011 г.

Şeirlərim

Şeirlərim.

v  Saat

Saat iyirmi iki əlli oldu.
O yenə də gəlmədi.
Mən onu gözləsəm də,
Xəyalı göylərdədi
Yenə O qəmgin axşam,
Yenə O qəmgin dünyam,
Qalmışam təkcə,
Heş bilmirəm nağayrım.    
Nərminə 28.03.2010    22:50


v  Heç buna ad qoymadım

Mənimlə deyilsən, amma, mənimsən,
Yanımda deyilsən sən qəlbimdəsən.
Hər saat  hər dəqiqə hər saniyə hər millisaniyə
Ağlımdasan, arzumdasan, lakin, çox uzaqdasan
Səni gözləyəcəm, ey dilbər insan,
Fikirləşmə unudacam, başqasını sevəcəm,
Səni bilmirəm niyə? Amma eşşəy kimi sevirəm!
Nərmin’ə 11.07.2011   05:45


v  Sevgilim

Səni daxilimdə kəşf etdim, sevgilim.
Ilk dəfə partydə gördüm səni sevgilim.
Indi sənə zəng eləyirəm səndən çıxmır səs-səmir
Axı sən mənsiz, mən sənsizəm sevgilim.
Nigar 2-ə 01.11.2011   01:08


v  Şeir yazıram, sənə yazıram

Bax. Şeir yazıram sənə yazıram.
Həyatımda ilk dəfə bu halnan rastlaşıram.
Ürəyim bir quş tək param parça olsada,
Qanımın son damlasını sənə verməyə hazıram.
Nigar 2-ə 02.11.2011   03:13

v  Istəyirəm

Fuu iyrənirəm şirindən,
Çox şirindən.
Mən çox şey istəyirəm.
Əsasda səni istəyirəm.
Mən indi snikersdə istəyirəm,
Çayda istəyirəm.
Istəyirəm evim olsun
Özümdə evdə tək olum.
Atlas’a 11.10.2011  02:42

v  Bənzər
Meymuna bənzər insan,
İnsar bənzər heç nəyə.
Adam bənzər həyata
Həyat bənzər bəs nəyə?
Könülə 08.10.2011  21:52


v  Heyvan

Salam desəm nə deyərsən, gözəllər gözəli ceyran?
Nə deyirsən denən özün bilərsən
Mən dediyimi deyim əleyküm salam.
Fərqanəyə 07.03.2008




Комментариев нет:

Отправить комментарий